Pages

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers Notes:
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 25, 2011

Good Luck for finals...

It's  been a long time I didn't write anything here...talk about being busy lazy huhu (T_T)...well, I was appointed as exam coordinator..that means I have to prepare all final exam papers for UPA (Unit Pengajian Am)...beribu2 paper kena photostat kot..jenuh buat berhari2 still kerja tertangguh...sometimes because of that damn photostate machine...stuck la apa la kan tsk tsk tsk.....but today I determine to finish it..no no make it this week hehehe..takut2 hari ni xleh siap gak huhu...I'm applying for cuti next weeks...hope it's going to be approve *finger cross*..nak visit my MIL kat besut..dah lama sgt x blk sana..and just been informed, esok kena susun kerusi meja utk final exam...nasib ada saki baki student yg tgh wat exam amali dis week so derang seme akan dikerah dlm menjayakan misi susun kerusi meja hikkss...*kalau x naya jek kena angkut kerusi meja from class to dewan kuliah huhu*....

these are ready for u....

good luck for students who'll sit for my paper SPA203...

Lates info:
At last...we made it \\(^_^)//..hehehe...I just want to wish u guys GOOD LUCK for final exam...no extra marks for those yg puji2 I dlm ur essay ye hahaha..*kalau xtau jawab "A" jek..mana tau kot2 dpt A plak huhu*... 

xoxo

No comments:

Post a Comment

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...