Pages

Lilypie Third Birthday tickers Notes:

Wednesday, March 16, 2011

Dah selamat dah

Post semalam aku ada citer pasal hantu toilet tu kan...so sbb lewat petang semalam aku dah x sempat nak naik atas untuk ke toilet..gamble je nak pi toilet yg dikatakan berhantu tuh...nak ditambahkan suspen lagi..sepanjang jalan koridor ke toilet tu lampu seme mampus..ntah mana suis aku pun x tau ~ yelah..aku kan baru lagik kat kolej ni so x hafal lagik suis segala...tergagau2 aku berjalan dlm gelap tuh sbb sepanjang koridor tuh mmg xde tingkap ke apa so mmg harapkan lampu koridor je kot nak jalan...dlm hati cam seram gak tapi sebab dah tak tahan dah nak kencing so redah jek..n tengok2 toilet tu terbukak luas je pintunyee..mmg xde org pun tapi selamba je guna..alhamdulillah xde apa2 pun yg terjadik so wat penat jek sepanjang 2 hari sblm tu aku dgn gigihnya naik atas utk guna toilet huhuhu...apa2hal pun bagi aku kita kena sentiasa beringat la...sentiasa ingat Allah n insya'allah makhluk2 yg x sepatutnya kita nampak tu xkan muncul depan kita..kalau muncul jugak..mau pengsan agaknye ye huhuhu(T_T)

p/s- semoga Allah sentiasa melindungiku..amin 

xoxo

No comments:

Post a Comment

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...