Pages

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers Notes:
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 29, 2010

BABAI 2010

Mmg saya mengambil masa terlalu lama nak menghapdet blog skrg ni huhu..macam2 benda nak share tp apakan daya..tangan ni macam malas je nak menaip bagai..so hari ni dgn rajinnya saya akan mengetuk ngetuk jari jemari yg dah sedia longlai ni untuk ceritakan peristiwa2 besar yg terjadi dlm diri saya sepanjang tahun 2010..saya akan tulis ikut sequence yek sbb sy tau pembaca2 budiman sekalian sgt la manja..nak tgk2 post sy yg dah lepas2 tu mmg idak la yekkk...*meh awok citer ke mike*

1) Awal tahun 2010 sy dpt tau permohonan utk transfer ikut encik suami tidak dilayan (T_T) officially PJJ couple

2) Kdgn yg dah semakin membesar bagai johan huhu officially masuk kategori obesiti sbb spjg peknen naik 20kg

3) Lahirkan my baby boy Muhammad Ammar Hariz di Hospital Ampang pada 18 mei 2010@5.55pm secara pembedahan..sakit bedah hanya tuhan sahaja yg tahu but after see d face of my lil' one seme sakit tu hanyut cam lagu hanyut faizal tahir *i like* eventho my hubby despise him so much...*kes jeles la ni huhu*

4) Menjadi seorg ibu *mithali* secara rasminya

5) Still mengekalkan gaya hidup secara PJJ dgn hubby n ditambah plak anak lagik huhuhu...saya di n.9, hubby di sgor n anak di KL..3 negeri berlainan serentak...amik kau..

6) Still tanpa rasa malu dan berputus asa saya masih mengisi borang2 nak transfer but still di pandang sepi..dalam hati dah pasrah dah..kalau dpt alhamdulillah kalau x saya pasrah (T_T)

7) 1st time bawak ammar bercuti di pangkor 27-28 disember 2010...nanti sy citer kat post lain

Hidup harus diteruskan...semoga tahun 2011 membawa sinar kebahagiaan untuk saya sekeluarga..amin..

xoxo


No comments:

Post a Comment

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...