Pages

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers Notes:
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 5, 2011

Peristiwa malang di tahun baru

yeay!! sudah tahun baru but apa yg best sgt dgn tahun baru ni kalau azam tahun lepas pun x lepas2 lagi kan kan kan...*speaking to myself* dushhh..okeh sy malas nak citer lebih2 but tahun baru kali ni mmg mencatat pengalaman duka untuk wallet saya...b..u love me kan kan *dgn gaya gedik kpd encik suami*

Peristiwa ni berlaku pada 1st day saya kerja di tahun baru ye pembaca2 budiman sekalian...saya malas nak citer lelebih w/pn ramai gak la yg paksa saya..ceciter ceciter..huhu letihh..layan gambar jek la ye... 

 tayar meletop.nasib baik umur saya masih pjg lagik (T_T) sy insaf

 en.nordin yg sudi meluangkan masa melawat tapak menukarkan tayar *mmg bertuah dpt kawan2 yg sudi menghulurkan bantuan di kala diperlukan..tenkiu tenkiu*

 inilah kete kesayangan@kekasih gelap@mr.black ryder yg sgt kasihan

kete abis digeledah untuk mencari bahan2 bukti pembelian kasut (T_T)..larikss

buat muka minta simpati 
*sedangkan muka cam nak makan kasut bolehla huhu* saya pasrah (T_T)

so..kesimpulannya...$$$ memamg melayang seperti ditiup angin taufan pada awal tahun ini..saya suka sangat (T_T) *kecelaruan emosi*

xoxo

No comments:

Post a Comment

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...