Pages

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers Notes:
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 12, 2010

Mode: Hati riang gumbira....

Bila je masuk hari Khamis, hati ni dah start berbunga2 penuh keriangan...lalalalallallaala....sebabnya:
(scroll down plzzz)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Budak bucuk macham hencem muncung sedepa neh...
  1. Esok Jumaat n saya akan travel balik jumpa anak kesayangan saya ~ perhatikan gambar di atas itew
  2. Esok Jumaat n saya akan travel balik jumpa en.suami ~ kecian b dah jatuh no.2 plak hehehe yelah kiter x selama2nya berada di atas...ni zaman kegemilangan Ammar plak (*_^)
  3. Esok Jumaat n saya akan travel ke KL untuk spend my quality time dgn my family weekend ini
  4. Esok Jumaat n saya akan travel ke KL nak jumpa semua yg saya syg yg berada di KL ketika ini


Saya dah x sabar nak balik \\(^_^)// yeay!!!!...


"Ya Allah Ya Tuhanku..makbulkanlah doa hambamu yang lemah ini untuk bersama orang2 tersayang....Sesungguhnya Kaulah yg Maha mengetahui apa yang terbaik buatku....Amin"








Sekian

xoxo

No comments:

Post a Comment

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...