Pages

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers Notes:
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 9, 2010

Isnin

Beratnya hati nak bangun pagi tadi...hari Isnin paling x disukai..Kesian Isnin..hari tu xde salah apa2 pun tapi tetap saya rasa x suka dengan Isnin tapi org nama Encik Isnin xde kena mengena pun dgn perkara di atas (*_*)..Kenapa x suka Isnin..Here why:

1) Kena bangun awal ~ kul 5am okeh...nak mandi n siap2 ke tempat keje nun jauh di Bahau sana (drive amik masa bout' 2 hours ++)...sy sll kantoi dtg lambat hari isnin kalau sampai kat ulu bendul tu kena ikut belakang lori n x bley nak potong sbb double line n kete byk dari arah bertentangan huhuu :'(

2) Kena berpisah dgn anak n suami saya ~ family yg sgt kesian...saya di bahau n.9, my hubby kat tg.karang s'gor n our lil' baby kat KL dgn tokma n tok ayah..3 negeri yg berlainan..fuhh...

3) Selalu x sempat nak bekpes kalau ada kelas pagi kul 8am ~ lapar weh..nasib baik sem ni xde kelas pagi senin

4) Mood nak kerja hanya 20% shj n selebihnya tertinggal kat umah KL

5) Kalau dtg lambat, tempat parking dah penuh so kena parking kat tpt xde bumbung..kete panas la nak kuar lunch tuh...(tapi sebenarnya hari2 pun dtg lambat gak bukan senin je kuikuikui)

6) Biasanya senin tu time kat tpt thumb print org2 opis yg ramah tamah sgt akan tanya anak saya huhuhu..dahlah aku ni sedih xnak ingat anak, tiba2 ko tanya plak...aku yg td cool je rasa cam nak nangis plak (tapi x nangis ye..harap maklum) nangis kat public nanti seme org akan noticed dat n cam nak cari publisiti murahan n simpati plak...

 Ya Allah Ya Tuhanku..Semoga doa2 ku untuk bersama keluargaku akan dimakbulkan....Sesungguhnya Kaulah yang mengetahui apa yang terbaik untukku...Amin..

No comments:

Post a Comment

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...