Pages

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers Notes:
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 10, 2010

Busy kah aku???

hari ni agak busy wat aku(tolongla percaya!!) heheh..hari2 biasa tu usung fail ke hulu hilir saje je nak nampak cam bz..lebih2 lagi depan KJKK ~ barulah SKT aku up sket huahuahua.....ayat2 ngarut(tlg jgn percaya) but sies sy agak bizi body arini..sem ni stp selasa kelas start kul 8am until 12.30pm huhuu n ptg kul 2pm sambung kelas lagik..dahla ngajar student diploma xde module tau...kena cari nota seme kat buku2 or tenet je..nak dijadikan lagi busy ku ini kerana minit mesyuarat unit pengajian am yg lepas ntah celah mana aku letak..lupa dah...khamis ni nak meeting huhuu..adoi..nak kena taip blk ke..pjg tuh!!! n FRP(fail rekod pensyarah) aku x berapa nak lengkap la puloks..ni gara2 malas nyer pasal la sem neh..adoi lagik!!! mggu ni kena antar utk semakan KJKK..aduyai..byk merah la lagik kat FRP aku cam sem2 lepas gak..tp best gak..colourful sket!!! kalau x, kaler itam je (alasan nak sedapkan hati sendiri~x malu tul)..aku pun cam ala2 baru nak wat menu pe utk disediakan spjg bulan ramadhan neh (kat bahau).Kalau kat KL xpe..itu mama yg tersayang akan fikir bersama2 (dah besar jadi mak budak dah tp manja dgn mama lagik)...kalau blh menu yg sihat sbb ingat nk diet la huhuhu..sebabnya haku sgt tension jadik gemuk ni byk baju yg malu2 nak aku dampingi..owh..apakah??? ni skrg tgh search utk menu2 yg sihat diamalkan utk bulan puasa ni..harapan aku agar mesin penimbang kat umah x berpusing 2 kali pas aku naik pas raya nanti huhuhu (T_T) ~ seriously, aku harap dpt turun lagi 6-8kg barulah boleh pakai blk (baju2 kebaya n seangkatan dgnnya) yang elok tersusun dlm almari tu..baju2ku syg..tunggu!!! aku akan memakai dirimu nanti

Apa aku melalut neh..sebenarnya nak bgtau yg aku sgt busy...sampai abis keje baru ada masa post entry ni huhu..ada sape2 yg free x? tolong wat FRP aku...huuuu (!_!)

p/s- mood KERJA..di manakah kau menghilangkan dirimu itu? aku sgt rindu padamu..marilah berdamping denganku (sila baca dalam nada cam nak menurun mintak nombor ekor ~ aku pun x taw nada tu camne sbb aku xpernah wat, syirik tau!!)

No comments:

Post a Comment

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...