Pages

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers Notes:
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 7, 2010

Penantian..

Hari ni kat KL dah..semalam lagi speed balik dari Bahau..fuhh...bilerlah semua ni nak berakhir...at least no more travelling everyweek (nak muntah dah)..kalau nak di calculate my travelling expenses sepanjang berada 3 tahun kat sini...memang dah boleh pergi naik haji dah or at least pi wat umrah ~ ikut pakej exclusive huhuhu (T_T)
~
~
~
~
~
~
yang buat haku ni keep strong adalah my lil baby ammar then my hubby n my familia..kalau x memang dah give up..adalah early few weeks aku kat sini after my confinement aku cam consider nak resign je n then cari keje kat area KL tu tapi fikir2 blk yg aku ni byk tanggungjawab lagi n i really can't afford without diz job sob sob sob.....i wish sgt dapat menang peraduan RM1juta ke n then mmg aku akan resign..yelah duit byk kan..kan..watpe nak susah payah keje dgn org, tinggal anak jauh2 lagi n etc...aku akan set up my own biz dari umah je n then boleh luang masa byk sikit dgn ammar...kalaulah dapat alangkah gembiranya \\(^_^)//..berangan jek tau...dush!!! amik kau...:'(

sekarang ni baby ammar tgh tidur sambil mummy dier bertenet..bukan mentenet ye..tu kena tunggu papa balik..blush.... (*_*)hehehe. My hubby ni ada sekolah ganti hari ni so jap lagi pas sekolah dia balik..cadang nak gi JJ jap, nak beli baju raya Ammar...awal giler belikan..tapi senang nanti gi time skrg xdelah kena bersesak2 + lagipun next wik dah puasa(sekejap je masa berlalu). Puasa tahun lepas Ammar still a tiny baby inside my stomach n puasa tahun ni dah kuar dah ammar n membesar bagai johan n sgt comel...hugssssss
~
~
~
~
~
~
~
~
It is true wat people said "PENANTIAN SATU PENYEKSAAN"..sebab apa??
1) Penantian daku untuk transfer masih pending je..xtau la sampai biler nak camni
2) Penantian haku utk bersama keluarga n jaga ammar sendiri  pun masih pending sbb (rujuk no.1)
3) Penantian utk tunggu hubby aku blk..sekarang ni kul 10pagi..hubby aku blk kul 2ptg n then maybe drive amik masa 2jam plak(tu pun kalau x jammed)..korg calculate la kul brp dia baru sampai umah
4) Penantian supaya org lain xkan rasa kesian je dgn aku skrg ni..rimas tul dgn soklan2 org ramai pasal anak la, hubby la blablabla..aku rasa cam nak rekod je jawapan tu semua pastu if ada org tanya, aku tekan button play je...aku tau dorg simpati tetapi aku ni bukannya retarded n beside "berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul" so jgn simpati dgn aku ni..juz imagine urself in my high heels shoes
5) Penantian supaya aku x yah berpura2 look happy w/pun hakikatnya aku sgt down...
6) Penantian aku nak menang peraduan n jadik JUTAWAN pastu terus antar surat resign yeay!!!! \\(*_^)// okeh..yg ni over..maybe xkan dpt selamanya...

Tu jelah kot..penantian yg aku harapkan sgt sekarang ni..kalau ada lagi nanti aku tambah..tata

xoxo


No comments:

Post a Comment

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...