Pages

Lilypie Third Birthday tickers Notes:

Monday, July 19, 2010

Ammar - Mummy rindu awak...

Hari ni hari yg sgt emosional huuu..1st time tinggalkan Ammar..but wat 2 do..mummy kena kerja utk bantu papa raise ammar..gaji sbg pendidik ni xdelah mewah sgt so mummy kena kerja la utk masa depan ammar..ammar faham kan?? Mummy bukannya sengaja nak tinggalkan ammar dgn tokma tau..masa pagi tadi mummy tinggalkan ammar pas bg ammar susu..sempatlah kiss pipi ammar yg gebu tu..ada bau masam2 susu n peluh..sedap sgt bau ammar huhuhu..mummy sempat amik blanket biru yg selimutkan ammar tu n letak dalam beg..atleast even jauh dgn ammar pun..bau ammar tu mummy akan cium bile rindu...ammar jgn sedih2 tau..tadi masa mummy call tokma tanya khabar ammar, tokma cakap ammar tidur pas merengek2!! ammar rindu mummy ye? mummy pun sama jugak..tp anggap perpisahan kita ni sementara je..insya'allah pas mummy dpt transfer nanti, ammar duk sama mummy ye n papa..doa2kan mummy ye ammar...tunggu mummy balik jumaat ni ye sayang...

I Love You soooooo much..

2 comments:

  1. Ya Allah sedihnye kak...su paham ape kaka rasa,,.. =,(

    ReplyDelete
  2. sedih sgt sue...sejak dari kawen x pernah tggal sama dgn suami..ni dah ada anak kena tggal ank pulak..aduyai..dugaan betul...x jumpa suami blh rilex n cool lagi tp anak neh..mmg x boleh huhuu..doa2kan la akak dpt tukar so blh jaga anak sendiri

    ReplyDelete

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...