Pages

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers Notes:
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 26, 2010

Preggy crazee

Please people...if let say, you guys happen to eat on the same table dengan saya jgnlah rasa geli geli menyampah and tertekan habis dengan tabiat makan saya yg macam manusia yang dah berapa tahun tak  jumpa makanan. serious. baby semakin besar dan saya pun semakin ghairah bila tengok makanan. you name it-i eat it-ALL...semua aku bedal

last week..me n hubby celebrate bday saya yg ke 18 ni..cewah...perasan..dush!!! amik kau...hehehe kat Sari Ratu..makanan authentic nasi padang yg sgt mabeles..yummy!! mmg best mengepau duit sang suami ni..alasan biasalah baby tingin hehehe..lauk pauk amik sampai 10 jenis..umang aii..mmg tamak n gelojoh giler..n x lupa pencuci mulut yg femes kat indonesia ais teller(ala2 ABC malaysia la) tp sies lagi best dari ABC..

lepas itu makanan kegemaran dikala ini adalah cokelat. apa saja yg berasaskan cokelat akan disental kedalam perut secara besar-besaran tapi selipar jepun warna cokelat ataupun taik berwarna coklat takdelah masuk senarai.itu melampau. pantang ada masa lapang yg sepatutnya diisi dengan mengaji atau membaca bahan bacaan berilmiah supaya baby bijak bistari macam sang kancil-saya isikan dengan aktiviti fiesta makan makan. buruk perangai. ekonomi jadi meleset sebab dana semua disalur kedalam perut.kuikuikui...

hasilnya berat badan bertambah mendadak-menyesal tapi tak insaf. tetap juga makan dengan happynya. okay sekarang saya sudah mcm bas mini. jadi jgn komen apa2 kalau ternampak saya dengan figure baru ni. siapa tanya lebih lebih saya lempang or baling selipar jepun kat muka...biasalah..i will blame on my hormon heheh
dah.babai. nak pi mkn nasi grg seafood ni..tetiba baby tingin nak mkn...hehehe...

xoxo

1 comment:

  1. ceh..banyakla ko nk salahkan baby...
    baby..baby... nanti kalau baby kuar, auntie bgtau kat baby yg mama baby ni asyik nk salahkan baby je sbb nk melampiaskan nafsu makan yg sebesar bas sekolah tesebut. hahahaha!!!

    ReplyDelete

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...