Pages

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers Notes:
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 17, 2010

Story of My so called life

Well..diz morning I woke up with my not only swelling feet but my eyes too huhu...jenuh I letak concealer to cover the swelling around my eyes so that xde la obvious sgt nampak but mmg xblh cover dah...sampai2 opis jer a few staff dah tanya..what's wrong with my eyes??? blablabla yada yada.....huh!!! not that i know why!! mmg bangun2 je tidur dah jadi camni...bengkak macam org baru lepas nangis but I'm not crying pun..rasa2nya penyebab mlm tadi tidue lewat kot...me n hubby cakap lama sgt kot kat phone..
~
~
~
~
 Alamak..muka I nampak sebelah jerk..


I heart u B...muka B yg agak ketat sbb tension jln jammed hehe..

I miss him muchos..my hubby blk kampung sbb skrg ni pun cuti sekolah so xkan nak duduk kat tg.karang sorg2 so dia blk la kampung...Cian hubby n myself too..after married je terus tinggal asing2 sbb faktor kerja..spjg kahwin ni mmg xterasa sgt as husband n wife because we are not living together..I repeat..we are not living together huhu..sometimes rasa mmg dah xsanggup dah but thinking bout future n everything... we have to sacrifice!! I really hope dpt la transfer b4 I deliver my baby ni..I need my husband 2 be with me n I want 2 be a good wife n I can't do that if kami duduk berasingan...kadang2 jealous jgk tgk pasangan yg g check up tu ada husband teman but me...selalu je sorg2 n everything bout the medical check up ke apa ke I have 2 do alone..sometimes rasa macam single mum plak..not that my husband xnak teman it just that dia kerja jauh n xkan nak mengada2 suruh dia apply cuti just utk teman buat medical check up every month..rite??? yes...exactly!!! Rasa sgt penat..my mind n body... but I have 2 be n look tough infront of everybody..It's really hard..rasa nak give up je but bila pegang my tummy n realize there is a tiny creature there that really needs me..I'm back again..try really hard 2 be a good mummy n human being so that dia ada contoh yg baik utk diikuti..

Please Allah..have mercy on me..tabahkan hatiku untuk menempuh saat2 sukar ini..Hope tomorrow will be better than today..Insya'allah...cross my fingers

No comments:

Post a Comment

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...