Pages

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers Notes:
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 8, 2010

JALAN2 CARI MAKAN

Actually dah lama nak post diz entry but talking about lazy hehe...I went to Aroma Ikan Bakar which is situated at Pantai Jeram Kuala Selangor weeks before diz for my mama's bday..She's turn 52 diz year but still look young n beautiful 2 me(Her bday is on 19th Feb)...Love u mama... There is a very good seafood place if you to dine for any occasion..birthday or anniversary or any occasion(u name it) even my PIBG programme kat sekolah my hubby pun buat xtvt mkn2 kat cni..n that is one reason why kitorg tau makanan kat sini mmg marvelous..just come here and enjoy the ambiance n plus the food...sgt2 yummy!! Anyway..enough talking..enjoy d pica

 
my hubby..sementara menunggu makan

 
us plus si tenit dlm perot...muka ku yg suda chubby huhu

 
my big bro selaku tukang bayar utk projek makan2 ni

 
my mama n ayah..mama u still look beautiful to me..xnampak macam org dah umur 52years pun

 
ayah yg mmg kebuluran hehe...simpan perut dari tghari tu..

 
jemput makan....lauk best2 n my fav..ada crab masak cili(mmg siyes sedap), ikan siakap stim,jenahak 3 rasa, sotong goreng tepung, sayur kailan goreng n kerabu mangga(my fav)...yummylicious

 
Serang!!!!

 
muka kekenyangan...tgk la lauk tu..mmg licin kitorg kerjakan heheh

 
tada...licin kan..pinggan depan tu sy punya..mkn kongsi dgn baby heheh

 
muka happy sbb kenyang

 
muah..love u xoxo
Sayangnya my other brothers Aris n Ijai xdapat ikut utk celebrate my mama's bday sbb Ijai xblk..he is currently at UITM Cawangan Pusat bandar Jengka..n my youngest bro Aris kena attend tuition...diz year dia nak sit 4 SPM.My ayah dah janji bg 3k if dia dpt all A's..so dia mmg tgh usaha tu nak dpt duit heheh..time PMR dulu dpt 7A's je so hopefully 4 dis upcoming SPM,kakak doakan Aris dapat straight A...hadiah menarik menanti anda heheh..Cian dorg xdpt ikut...next time hopefully dpt sit 4 makan2 camni together2 la...ok that's all 4 now..till meet again..chiow

No comments:

Post a Comment

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...