Pages

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers Notes:
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 13, 2012

My Last day

Tomorrow going to be my last day at work before having long vacation..yeay!! but a lot of works still not settle down huhu..byknye keje nak buat in so little time so today n tomorrow I stay up kat tpt keje to finish all dat..insya'allah dpt siapkan semua keje n kepala pon x serabut for holiday ni..kalau x nanti ada je org akan call tanya itu ini huhu...well baby still safe n sound in my tummy..xde tanda2 nak kuar awal except lately dah start rasa sakit pinggang n contraction yg manja2 tuh..braxton hicks s/thing...hopefully, I'm capable of finishing all my works!! byk2 keje sempat gak ko update ye kat blog mana keje nak siapkan hehehe ;p..ok bye for now...muah!! doakan I selamat deliver a healthy baby...chow...




xoxo

No comments:

Post a Comment

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...