Pages

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers Notes:
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 20, 2011

Ammar's new wardrobe

hai...saya ammar...saya sekarang dah big boy so saya xpayah share wardrobe dgn mummy sy yg cantek *cantekk ke??* n papa sy yg handsome tuh hehehe...

haruslah letak gambar comel sy yg x berbaju..gaya2 seperti model dlm majalah Maskulin heheheh..maskulin ke saya???

yes..inilah almari baru saya...ada gambar Transformer..barulah nampak sket kejantanan saya ni...


nak tengok bhgn dalam ke...meh2 sekodeng....sekodeng almari ye bukan sekodeng saya...hehehe


Mummy sy blm abis kemas segala harta benda saya dlm ni..dia buat keje terhegeh2 sbb tu sy sll kacau dia..punggah blk kain baju yg mummy saya dah kemas heheeh..tp xpe mummy sayang saya...

Dah tu je saya nak bgtau...(^_^)v

3 comments:

  1. bukan mummy je syg ammar...auntie azah pun syg ammar heheh

    ReplyDelete
  2. wah2.... ammar dah ada almari baru. besar jugak ek,, nak beli mcm uh jgak lah. mummy ammar beli kat mana? harga brapa? share2 lah ckit..

    ReplyDelete
  3. azah: ammar loves u too

    yaya: beli kat sg.besar jek..less RM300 hehehe..xseswai dgn u kot sbb ni utk kid jek..baju u besar2

    ReplyDelete

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...