Pages

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Third Birthday tickers Notes:
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

Kids are sooo cute..

I have a very beautiful and cute lil' cousin of mine..Aisya Irdina..she is 7 years old and like to  gossip a lot and seorang yg mmg xboleh simpan rahsia because she likes to talk..all my secret yg dia tahu mmg jahanamlah dia bgtau org lain eventho I belanja dia icecream to keep her mouth shut huhu (T_T)..beside cartoons from disney channel she also layan all segment in E channel especially Kimora Life in Fab Lane *i like to watch too hehe* alamak kantoi plak tgk citer xde value bak kata my hubby...

this is her favourite..just imagine..she is only 7 (-_-)'


just now I read from her mum FB walls n it really cute I think haha
dont u think its funny...hahaha aisya aisya...
n she also likes to watch seme video clips artist2 ni esp artist Akademi fantasia n siap boleh menari2 lagik ikut lagu..huhu rosak budak ni (T_T)...aunty ma kena pantau lebih sikit neh kalau x mau jadik artist ni...heheheh

dulu2 cita2 nak jadik ustazah....jgn terpedaya dgn muka yg cam ustazah ni sbb once rahsia u digenggaman dia..abislah u all xblh carik makan hehehe
posing ala2 model adalah her pebret   
but anyway she is also a very bright student
Aisya ni at 5 years old dah blh baca dah english n BM and she also sgt keletah n mulut asyik nak potpet..sapelah yg dia ikut ni hehehe...my mum said that perangai dia mmg cam I masa kecik2 dulu n dia mmg idola kat I dari dulu..nak beli kete macam I, nak belajar kat U cam I..nak keje je xmo cam I sbb dia nak jadik pilot katanya huhu..jadik cikgu xbest (T_T)..I mmg rapat dgn family dia  sbb adik beradik dia 3 anak dara tu mmg mama I yg jaga dari kecik..they are so adorable 

3 princess yg sll peningkan kepala but kalau dorg xde rindu plak hehe
 Aisya jg dl sll kantoikan I dgn mama sbb sll baca my msg on the phone pastu bgtau maklong dia which is my mama *masa zaman2 bercinta dgn mr.hubby dl hehehe* hampasgas tul dahlah dah dpt upah pastu rahsia terbongkar jgk (T_T)

aisya..if u read this...stop tgk rcgn x berfaedah tu n pi belajar rajin2 nanti dah besar blh jadik pilot pastu nanti belanja kakyana ek *she calls me kakyana btw*


p/s- rasa cam nak gegirl je heheheh

xoxo

2 comments:

  1. chumyl3x..anak akak pun chumyl gak...

    ReplyDelete
  2. haha jgn terpedaya dgn kecomelan dia ni..mulut blh tahan laser hehehe..

    ReplyDelete

ReeNaJoe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...